Sunday, November 28, 2010

قطط شريرة >:}



شوية قطط شريرة كدة علي الماشي
و زي ما بيقولو الشر ديما بيبتدي صغير
(\-"````"-/)
//^\ /^\\
;/ ~_\ /_~ \;
| / \\// \ |
(, \0/ \0/ ,)
| / \ |
| (_\.__./_) |
\ \-v..v-/ /
\`====' /
'\\\///'
'\\//'
\/



انت يا عم جعانين
ناوي تطلع امتي
خلصنا بنقولك جعانييييييييييييييين


يعم محدش يقولي زاكر انا بزاكر لوحدي
روح اطلبلي واحد فار مشوي علي الفحم



نشيك نشيك
حااااااااااااااااااااا


عاملي فيها نسر
انا بقي سوبر مان وريني هتعمل اية بقي


يعم بتصور الكلب لية بس مش عاجبك انا و لا اية


متعيطش يا بابا
انا شايف انك مستريح فمكانك الجديد
و من هنا و رايح انا الكبير هنا
فاااااااااااهم


ماشي ماشي هقعد معاك
بس اتوصي فالتفلية معلش
بيقولو عليكم جامدين اهو بدل ما الواحد يدخل يستحمي بردو
مش صح


و ده اية الي جابو هنا ده
مش ده المعيد الي عندنا ده
عندنا معيد كدة كان بيحط ايدية فبعض و هو بيشرح
خلاص
كفاية
عيييب عليك
دي قطة شريرة برضو


R.I.P


ميييييييييييييييييييييييييييو

2 comments:

unknown said...

Really,nice gddan :)

MahmoudElbadry said...

thanks gddan :)