Thursday, August 13, 2009

الباز تو


ده تاني قط هحكي عنة
انا مش فاكر عنة كتيير عشان مشوفتوش كتير
و ملوش تقريبا مواقف معايا


اولا
وصفه

ذكر
لونة رمادي في اسود
هو مش زي الي في الصورة اوي
عشان هو كان كبيير شوية


ثانيا
سمناها لية كدة

اتسمي كدة
عشان كان الباز افندي لسة في دماغنا
و هو كان شبهه شوية يعني


ثالثا
حياتة

انا كل الي فاكرة ان القط ده كان بيتردد علي البيت لمدة
نصف سنة مثلا
احنا مربيناهوش من صغرة
هو كان جية كبير

بس كان علية حتة صوت
عاااااووووو
انا لسة فاكرة

رابعا
مصيرة

تقريبا بردة اختفي فجاة زي الي قبلية


في الاخر
انا متكلمتش عنك كتيير معلش
بس انا معرفش عنك حجات كتيير
سلام يا باز تو


مييييييييييييييييييييييييييييو

3 comments:

sarah said...

انا ليه ما شوفتش الباز تو ده قبل كده

MahmoudElbadry said...

يعني انت فاكرة الباز
!!!
انتي كنتي صغيرة زي مانا كنت
انا فاكرهم بالعافية
؟؟

sarah said...

وصلتك الصور ولا لا