Tuesday, August 18, 2009

سوسو و توتو و لولو




انا عارف ان دول ثلاث اسامي بتاعت اولاد عم بطوط في قصص ميكي العربية
بس ده اسم سمناه لثلث قطط عندنا

هحكي عنهم واحدة واحدة
بس لازم الاول يتحكي عنهم مع بعض

الي انا فاكرة
اني كنت في ابتدائي كدة
و كنت ماشي مع اخويا الاكبر مني
احنا كنا بنحبب القطط اوي و كنا بنحب نشوفهم

فكانفي ثلاث قطط علي الارض قدام محل كهربائي
وقفنا انا و اخويا نتفرج عليهم
لقينا صاحب المحل قلنا
عاوزين تاخدوهم
انا و اخويا بصينا لبعض
و وافقنا

هما كانو يمكن عندهم اسبوعين
كانو مفتحين بس لسة ميعرفوش يجرو

اخدناهم معانا البيت و الراجل ادانا نصف كيلو لبن عشان نشربهلهم
بس مكنتش هتفرق احنا كنا هناكلهم كويس

روحناهم و اختارنا الاسامي دي
كنا تلت اخوات ولاد
كل واحد قال ان واحدة بتاعتو
و انا كان نصيبي سوسو

هبقي احكي بقي اية الي حصل مع كل واحدة ان شاء الله

مييييييييييييييييييييييو

No comments: