Friday, August 21, 2009

رمضان كريم

10 comments:

Anonymous said...

ايه يا عم حوده ده موقع للفطط بس على فكرة القطط اللى انت جايبها ده وحشة وقططنا اللى ماما رمتهم احلى وكمان انت ما تكلمتش عن ماريو ليه؟

MahmoudElbadry said...

ماشي
ان شاء الله هبقي اتكلم عنهم كلهم

MahmoudElbadry said...

و قططنا احسن طبعا بس انا معنديش و لا صورة ليهم

MahmoudElbadry said...

ماشي يا سارة قفشتك
حسن قالي عليكي
ماشي
و بتغيظيني كمان عشان انتو الي رميتو القطط
ماشي
و بعدين متجيبيش سيرة ماريو
عشان انا كل ما بفتكر بتغاظ
بس عاوز اعرف؟
لقيتي الموقع ده ازاااي
!!

Anonymous said...

هند قالتلى ان حوده عامل موقع للقطط بتاعته بس ما قالتليش اسمه فانا قعدت ادور عليه كتير اوى لحد ما لقيته وكمان انت متغاظ ليه؟مش عايز حد يلاقى الموقع بتاعك ؟خلاص يا عم مش هخش عليه تانى وكمان مش انا اللى رميت القطط انا مبحبش ارميها عشان بيصعبوا عليا وشكرا

MahmoudElbadry said...

ههههههههههه
انت داخلة تشتمي و لا ايه
!
انا كنت بسال بس
دانا فرحت لما عرفت انك لقيتي الموقع
متزعليش
اصل لما بفتكر ماريو دمي بيغلي
بس حصل خير و انت ملكيش دعوة اصلا
يا ريت اشوفك هنا علي طول
سلام يا سارة

Anonymous said...

طب ابقى ادينى الايميل بتاعك عشان ابقى ابعتلك صور احسن من ده .ولا مش عايز؟براحتك على فكرة سلام

ahmed abd alhameed said...

السلام عليكم
ازيك يابدري
وكل سنه وانت طيب
وعلي فكره جامده اوي مزرعه القطط دي سلام

MahmoudElbadry said...

thenightmare_2008@yahoo.com
ده ميلي يا سارة

MahmoudElbadry said...

و انت طيب يا احمد
رمضان كريم